8 iulie 2012

Cele 12 Principii care te ajuta sa fii un bun un agent de vanzari - Principiul 3

Principiul nr. 3
Tu te vinzi cel mai bine! Important nu e doar ce stii tu, important este cati te stiu pe tine! ( Personal Branding it’s Sales )
Construieste-ti un Branding personal. Nu brand pentru firma la care lucrezi, ci un brand al tau, personal.

Fa in asa fel incat clientii tai sa aiba incredere in tine, sa fii respectat ca individ.
Fa in asa fel incat clientii sa aiba incredere in firma ta. Castiga-ti o reputatie buna, lupta-te sa ai performante de calitate, astfel incat clientii sa vorbeasca despe tine la superlativ.
 
Impune-te ca un expert in domeniul tau.
Impune-te ca un leader pe piata.
Impune-te ca un tip cu idei.
Detaseaza-te de concurenta, ridica-ti alte standarde.
Construieste-ti o imagine buna: tine-te de promisiuni, fa performanta, fii pozitiv.
Cere ajutorul, atunci cand ai nevoie.
Fa-ti o carte de vizita impresionanta, imbraca-te office, creaza-ti o imagine impecabila. Conteaza!
Fa-te cunoscut ca un tip de actiune.
Imprieteneste-te cu clientii tai. Majoritatea agentilor de vanzari incheie relatia cu clientul, dupa ce contractul a fost semnat. Daca vrei sa fii un agent de vanzari respectat, daca vrei sa fii cel mai bun, atunci nu incheia relatia cu clientul semnat! Ramai in relatii cu el, implica-te in follow-up dupa ce ai batut palma, arata-i clientului ca tu esti un specialist in domeniu, da-i idei in ceea ce priveste campania pe care o face cu tine, du-te la el atunci cand campania se incheie si evaluati impreuna cum a mers, care sunt rezultatele, ce mai trebuie facut.